skola betyg fan

idag skulle egentligen vara min näst sista skoldag, men eftersom jag hoppade på kursen programhantering för någon vecka sen så måste jag till skolan även på fredag. På fredag är det den 13 juni. På pricken ett år sedan jag tog studenten. Jag är jävligt stolt över vad jag åstakommit under detta året. Shit, det har gått riktigt fort också. Det är nu det börjar på riktigt. Men det känns sjukt bra för mig att jag har haft detta extra året. Behövde verkligen det, inte bara för betygen utan även för att bli lite äldre i huvudet. Jag har absolut inte brottom att hitta jobbet jga vill ha för resten av livet, utan nu ska jag testa runt lite saker. Now is the time lixom:) Nåväl, mer om det senare. Nu äter jag frukost i sängen och ska snart iväg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0