Från arbetsförmedlingen

Hej Mikaela!
ursäkta att jag inte hört av mig. Jag har haft semester och alla som var under
20 år fick sin kallelse innan dess. De som är över 20 år få sin kallelse i
slutet av denna vecka.

Det verkar som de på arbetsförmedlingen inte tycker att det är viktigt att arbetslösa kommer igång. Hur kan man gå på semester i 4-5 veckor utan att sätta oss i någon syssla eller ens säga något? För mig är det jätteviktigt att få jobb, både för att jag flyttar om några veckor och för att jag verkligen vill jobba! Jag klarar inte av att vara arbetslös mycket längre till, det är så jävla tråkigt och jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag brukar leka att jag är på mediapaketet när jag sitter här i trelleborg, här finns ju photoshop o jag är lika seriös här som jag var på mediapaketet, det enda som saknas är Eva :(

2008-10-14 @ 12:59:26
URL: http://piffigagittan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Självklart gör du det :D

Flåt att jag glömde ska aldrig glömma igen :)



Viiiiiiiiiiiiiiisel

2008-10-14 @ 13:55:44
URL: http://piffigagittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0