Känner ni igen er?

Loggar in på msn, tittar på alla dessa kontakter. Vem är alla dessa personer? Jag räknade precis hur många där är. 152 personer. Utav dessa pratar jag kanske med 10 st regelbundet. Max 10 personer. Vad gör de andra 142 där?

Sen de som känner mig vet att jag inte kan ta bort någon heller. Jag tänker "tänk så behöver jag säga något till dem någon dag" eller något sånt. haha, så jag får ha en msn fylld med personer som jag aldrig pratar med.



Jag vet också om att min lista är väldigt liten om man jämnför med många andra. Men jag tror att alla kan erkänna att de har många på sin lista som de aldrig pratar med. Hur många har du på din lista?

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vadå, jag har 134 och tycker det är många :p Men det blir väl många eftersom (precis som i ditt fall) man bara pratar med ca 10 pers utav dom :p Och jag är precis likadan! Tänker att man kanske måste prata med dom en dag, samma sak med telefonnummer på mobilen :p

2008-10-09 @ 16:46:47
Postat av: Ellenore

HHmm jag kommer ihåg att det var så förr. Jag har tagit bport alla. Har bara de närmaste som jag känner nu..

2008-10-09 @ 17:42:41
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: Hanna

33 stycken, pratar med alla mer eller mindre regelbundet. rensade ut när jag bytte msn :D

2008-10-10 @ 00:43:48
URL: http://piffigagittan.blogg.se/
Postat av: madde

du pratar med max tio. jag vet inte ens om jag har tio på min lista...haha. ingen vill vara vänn med mig.. menade du när du skrev till mig att Depeche mode ska komma till arvika festivalen..? för det vill jag lova att dom vill jag se. kan vara ett av de bästa banden jag någonsin hört. men tror inte att arvika e något för mig. jag har ju haley. puss puss ses i morron

2008-10-10 @ 16:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0