3 bilder på lägenheten

God morgon!

För ovanlighetens skull ska jag titta på scrubs. Har jätte mycket kli i halsen så har knappt kunnat sova. Tänkte visa tre till bilder på lägenheten. Idag är det 2 månader tills vi får nycklarna.







Jag tror alla kan hålla med mig om att badrummet är hemskt! Vissa grejjer i köket är inte så roliga heller, men badrummet slår allt! Men där är ändå så fräscht så man kan bo där så vi ska vänta med att göra om. och sen ta ett rum i taget. Men jag vägrar låta badrummsskåpet sitta kvar!!!


Kommentarer
Postat av: Melinda

Hur mycket kostade den? :) Den ser inte alls fyskam ut iallafall, men jag kan hålla med dig om badrumsskåpet :D Haha

2008-09-07 @ 13:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0