Blandat

För det är ingen vanlig dag, för det är Maddes mammas födelsedag, hurra, hurra, hurra!

Nu på morgonkvisten så körde Crille in om mig och lämnade av mig eftersom jag sov hos han inatt. Han ska iväg och spela golf på en bana som ligger utanför skurup. Och om det blir som jag och Madde bestämde igår så ska vi till hennes mamma i Rydsgård och gratulera henne och titta på hennes valpar. Hennes mamma har fullt upp med valpar och hus så hon hade glömt att hon fyllde år. Det är galet! Så nu sitter jag och hoppas på att madde ska ringa snart. kanske inte så troligt med tanke på att klockan är 07:00, men jag är sjukt pigg!

I eftermiddag ska jag och Crille åka till Trelleborg och titta på lägenheten och mäta och sånt. Vi får väll även ta en liten promenad i Trelleborg så jag kanske kan se vilken stad jag ska flytta till, jag har ju som sagt nästan aldrig varit där förr.

Här är förresten de 3 sista bilderna på lägenheten:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du tänker dig längst bort i detta rummet, vid fönstrena, ligger sovrummet in där till höger då? :o

2008-09-13 @ 11:50:13
URL: http://melindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0