ETT RIKTIGT BRA TIPS!

Jag har precis tittat på en film och har snuskigt ont i huvudet för att jag gråtit mycket. Jag grät så mycket så att jag var tvungen att lägga på när crille ringde för jag fick inte fram ett ord. Jag kunde inte prata jag bara böla och böla! Helt sjukt. Jag tycker i alla fall att alla ska titta på denna filmen, många har säkert redan gjort det. Filmen jag pratar om är Love in manhattan. Just nu kan man se den gratis på cdon.com. Allt ni behöver göra är att gå in på www.cdon.com och bläddra nästan längst ner. Där finns det en rubrik som heter "bredbandsfilm" och där under finns filmen "Love in manhattan" också trycker ni bara på den så startar den. lätt och smidigt!


Skriv gärna och berätta vad ni tyckte om den när ni har sett den. Många kanske redan ha sett den?


Kommentarer
Postat av: Faster Rosa

Hallå i stugan.Jag har också sett den filmen.Mycket bra tyckte jag.Men det kom tårar för tio år frammåt.Jag var helt slut efteråt.Men det är ganska skönt ändå och gråta ut ordentligt, eller hur.Ha det jättebra i flyttartagen.Hälsa Crille.Kramar från Faster Rosa

2008-09-23 @ 21:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0