Haley

Nu ligger jag i sängen och kollar på bilder på Haley. Jag saknar henne jättemycket. Tycker om henne så mycket! Tycker hon är så mysig när hon klättrar och klänger och snackar om massa saker som man inte förstår. Hon är så söt när hon ser ut som hon är riktigt arg och bara sitter och pratar och pratar precis som hon har något jätteviktigt att säga också förstår ingen henne. Hon är verkligen så jävla underbar! Vill inte åka dit och hälsa på nu när jag känner mig sjuk, det hade varit lite elakt att dra ner Haley i det fallet. Ja, det är iofs elakt att smitta Madde och Klasse också:)


Så liiden:)


Sötnöt!


Mina favorittjejer:)


Kommentarer
Postat av: Ellenore

joo han är mycket fin och tänker på andra. nej jag har inte varit där men ska genat gå dit.. tack för tipset.. vilka fina bilder på madde o haley:)

2008-09-04 @ 08:58:26
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: madde

fan vad liten hon var på dom bilderna. kan inte varit mer än ett par månader. mikiz du e min o haleys favorit med.hoppas att vi kommer att jobba ihop i höst=). oooh vände mig precis om ,och då står haley och drar ut saker ur hyllan...skitunge! shit..hon kommer nog gå helt själv om en 2-3 veckor....hon gör ju inget annat än går...nu orkar man inte ens räkna hur många steg...hon bara går o går o går. det e så härligt att vara mamma...hon förgyller vardagen till max.

hahaha vände mig om igen och hon har dragit ut hela 28 våtservetter på golvet.... naw.. ses snart puss

2008-09-04 @ 18:03:42
Postat av: Maja

Naaw, vilken söting! Riktigt söt!

2008-09-05 @ 07:38:03
URL: http://majasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0