Jag bor på lannet

Jag tänker mycket på hur det kommer gå för mig att bo i lägenhet. Jag älskar lägenheter, i alla former, men jag vet inte hur jag kommer klara av att bo i en. Jag har ändå bott på landet i 7-8 år tror jag och innan det i Rydsgård (nästan som att bo på landet). Jag hoppas det kommer gå bra för jag älskar verkligen lägenheter, speciellt de som är lite udda och gamla.

Ibland när jag sitter hemma hos Crille, på hans balkong så ser jag de lägenheterna mittemot och de som bor där och jag tycker ofta synd om dem. Jag tycker de ser ut som hamstrar. De har fått sin låda och bo i och sen bor de där. Jag vet att det inte är så men ibland tänker jag så. Jag tror säkert de trivs, annars hade de väll inte bott där. Men nu är frågan, hur ska det gå för mig att bli en hamster i en låda?


Ena köksfönstret där jag bor nu. Tänk att byta bort den vackra bilden mot en gata med massa bilar och massa andra hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0