Jag ska flytta..tror jag

Jag sitter och stirrar på skärmen, ser hur bilderna på lägenheten byter av varandra. Känner hur paniken inom mig växer. Tittar bort i någon sekund och känner mig som vanligt igen. Vänder tillbaka huvudet mot skärmen och ser bilder på vad som ska föreställa mitt blivande hem. Den 15 november ska jag bli en hamster i en bur.

Jag är rädd, glad & ledsen. Jag kommer sakna mamma och pappa så det gör ont i hela kroppen! Och jag undrar hur länge mamma kommer hata mig för att jag flyttar hela vägen till Trelleborg..? Men du mamma, vad tyckte mormor när du flyttade hela vägen ner till Skåne? Jag tycker nog det är lite värre.. eller?

Den största frågan av alla är; kommer jag hitta något jobb snart? Jag har nämligen hört att det kostar pengar att leva. Vet inte var jag har hört det, men det är nog sant. 



 


Kommentarer
Postat av: LILIJA.COM

Jättefint kakel i köket :D



Det kommer att gå jättebra!

Ica är faktiskt inte så farligt & behöver typ alltid folk ;)

2008-09-04 @ 12:58:26
URL: http://lilija.com
Postat av: helena

den lägenheten tittade min kompis på :) jättefin! e de den ni ska ha?

2008-09-04 @ 13:47:27
URL: http://helenaisaksson.blogg.se/
Postat av: LILIJA.COM

Jag skickar gärna några stycken :)

Skriv din adress som hemlig kommentar så postar jag dem idag eller imorgon!

2008-09-04 @ 14:32:13
URL: http://lilija.com
Postat av: Melinda

Jag är avundsjuk, jag vill också bli en "hamster i en bur" :o

2008-09-04 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0