Maskerad

När jag gick i gymnasiet så anordnade skolan en julfest. För att festa till det lite så hade de den som en maskerad och den bäst utklädda vann något och alla som var där fick rösta. Jag var utklädd till en julgran och jag vann:) Min utklädnad var så jädrans perfekt. Jag hade mörkgröna kläder,  virade in hela mig i glitter och ljusslinga (som gick på batteri) och röda julgranskulor hängde jag lite överallt. Och givetvis hade jag en stjärna på huvudet. Tyvärr har jag ingen bra bild sen denna kvällen, hade bara en jag tog i camen på kvällen när jag kom hem och där ser men inte min kropp:/


Kommer inte ihåg vad priset var, men det var nog inget speciellt. Hade inte behövt något alls för det var så ruggit roligt att vinna för att folk uppskattar min kreativitet:)

Kommentarer
Postat av: Ellenore

Haha ja så kan det vara!! När ska vi ta en fika? du, jag o Madde? är du ofta i skurup?

2008-09-01 @ 22:26:52
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: helena

tänk om nissarna här kunde komma på att vi ska göra nåt lika roligt i år :) verkar som om ni fick allt roligt och vi inget :/

2008-09-02 @ 10:15:57
URL: http://helenaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0