The end

Nu har jag bestämt att min bloggpaus är slut. Många visste kanske inte att jag hade en bloggpaus, men nu vet ni:)

Idag har jag varit hos Madde och Haley, det är alltid så mysigt där. Haley är så jädrans goo:) Tog tyvärr inga bilder för jag hade inte kameran med mig, men hoppas att det inte dröjer så länge till nästa gång jag ska dit och då ska jag ta massa bilder. Målade även en tavla till Madde och Haley hela dagen igår, men jag hann inte fotografera den heller så den får ni se efter nästa gång jag varit där. Men min paparazzi-pappa smög in och fotograferade mig när jag målade.

Kommentarer
Postat av: Ellenore

hhmm det var ju mindre roligt.. Hhmm.. Men en anna färg 'n svart? vet du om andra också blir så?

2008-09-01 @ 19:55:03
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: sandra

Så du målar? =) Va kul... Har du gjort det länge?

2008-09-02 @ 12:49:38
URL: http://sandradavey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0