tråk, tråk, tråk!

Finns verkligen ingenting att göra. Ingenting. Alltså förstår ni? Tänk er att ni har något att göra, och sen om ni tänker er raka motsatsen till det. Så är det för mig. Ingenting. sist jag var såhär uttråkad tog jag en sax och klippte lugg. Inte ett av mina starkaste ögonblick, inte riktigt min favoritfrisyr, men va fan, nu har jag lugg så nu kan jag ju lika gärna använda den.


Imorgon ska jag till Madds. Det var jävligt längesen jag träffade henne. Alltså om ni tänker er att ni precis träffat någon och sen tänker er raka motsatsen till det....

Kommentarer
Postat av: Doedmannen

Jag har knappt nån lugg. Tänk dig att jag hade haft din lugg, fast tvärt om. ;D

2009-02-08 @ 22:04:48
URL: http://aetmej.se
Postat av: systern din

syster som syter..kallas tvångsbeteende har jag hört..(men du ser jätte fin ut)

2009-02-11 @ 01:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0